Tuesday, December 21, 2021

دانلود آهنگ جدید سخاموزیک

از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی! چی کار میکنی این جوری که دیوونه دانلود آهنگ جدید خوانندگان ایرانی خارج از کشور 1400 میشم؟ من خرابم؛ پس بگو کی روبراهم میکنی؟ بپرسی از حالم بگی؛ من هنوز دوست دارم… حامی ترانه چند فیلم از جمله «سام و نرگس» و «گل یخ» را هم خوانده است. از سیاهپوش چند آلبوم منتشر شده است. او از معدود خوانندگانی بود که به سبک بیات تهران آواز میخواند. مرتضی احمدی متولد سال ۱۳۰۳ بود و او را بیشتر به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون میشناختیم اما در صداپیشگی و خوانندگی هم هنرمندی صاحب سبک بود. نکته ویژهای ندارد اما به عنوان یک آهنگ مناسبتی قابل قبول است. در این مطلب برای شما عزیزان تعدادی از شادترین آهنگ های ایرانی مخصوص عروسی و جشن را با بهترین کیفیت ممکن و با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین آماده دانلود کرده ایم. بهترین اهنگ شادی را در این لیست گلچین کرده ایم. و یا آهنگی که مدنظر دارید اعلام نمایید تا در این لیست قرار داده شود. برای دیگران هم آهنگسازی میکند و چیزی حدود ۱۳ آلبوم به همراه تعداد زیادی تکآهنگ به بازار داده و برای فیلمها و سریالهایی مثل «قلب یخی» هم ترانه خوانده است. آهنگ «یلدا» را به عنوان تکآهنگ منتشر کرد و طبق معمول کارهایش از استانداردهای موسیقی پاپ ایران بالاتر است.

اهنگ های جدید

᠎This ​data w as wri​tten with GSA Con tent Generat or Demov᠎ersi᠎on​!


سلام به دلیل حجیم شدن پست امکان قرار دادن 200 آهنگ وجود ندارد. در این گلچین آهنگ های شاد تالار عروسی و عقد و حنابندان 1400 قرار داده شده است. این بخش به صورت ماهانه آپدیت می شود و آهنگ های شاید بیشتری اضافه می شود. شهاب حسینی و امین زندگانی را به عنوان بازیگر میشناسید و امیرحسین مدرس را به عنوان مجری است ولی شاید برایتان جالب باشد که این سه نفر کنار هم سالها پیش با گروه «سون» یک قطعه به نام یلدا ضبط کردهاند که گوش دادنش در شب یلدا خالی از لطف نیست. متاسفانه در سایتها اسم آهنگساز و خوانندهاش نیامده ولی قطعه «باز شب یلدا اومد» را اگر جستوجو کنید میتوانید به راحتی آن را بشنوید. یک قطعه شاد و سرخوشانه که خوانندهاش معلوم نیست و با همخوانی کودکان شکل گرفته است. با ریتم عالی، ملودی ساده در حد یک میزان که در طول قطعه تکرار میشود اما بسیار هماهنگ با حال و هوای کودکانه. به عنوان یک ترانه کودکانه همه امتیازهای مثبت را میگیرد. مثلا همه قطعاتش ترانه چاشنی سیاه و اندوه و خیانت دارد و از این منظر خیلی به کار یک شب یلدای شاد نمیآید.

دانلود آهنگ جدید

This has  been gener ated wi​th the help ​of GSA C on tent G᠎en erator Demover sion.


دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی شاد

روز تولد، روز حقوق، روز هر کار دیگه ای چندین بار در طول زندگی اتفاق می افتند اما عروسی فقط یکبار است، البته ممکن است چند بار هم شود ولی خب اگر یکبار باشد که خیلی خاطره انگیز و خاص میشود. ملودی پیچیدهای ندارد اما سازبندی و تنظیم خیلی خوبی دارد. صدای واقعا خوبی دارد و نکته آهنگ «یلدا»ی حامی همین صدای خوب و ملودی دلنشیناش است وگرنه ترانهاش خیلی چنگی به دل نمیزند. طرفدار رضا صادقی نیستم ولی قطعه خوبی است و به خصوص تنظیم خوبی دارد. او متولد سال ۱۳۶۰ است و مهندسی مکانیک خوانده ولی از کودکی علاقمند به موسیقی بود. هر جا میپرسن از یار؛ میگم تویی جونم ای وای! با یک ملودی تکرارشونده که بیشتر جا را برای صدای خواننده باز میگذارد. در مورد اهمیت این روز چیز زیادی نمی توان گفت اما خب کارهای زیادی باید کرد و حتی برای خیلی از آنها از ماه ها قبل باید دنبال رزرو و پیدا کردن جا و … اما خب کسانی هستند که شب یلدا دوست دارند آهنگهای غمگین بشنوند و در این صورت قاعدتا میشود این آهنگ رضا صادقی را به آن پیشنهاد کرد. به علاوه ترانهی ساده اما جذابی دارد که به محبوبیت کار اضافه کرده است.


نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.

پویان اعتصامی کار تنظیم قطعه را انجام داده است. در سایت دانلود آهنگ جدید سخاموزیک اکثر آهنگ ها همراه با متن آهنگ قرار داده شده و امکان پخش آنلاین تمامی آهنگ ها نیز در سایت وجود دارد. نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود. روز عروسی، روزی است که شما تصمیم گرفتین تا ادامه زندگی خود را در کنار یک نفر خاص بگذرانید و باقی زندگی و عمرتان را با او شریک شوید و از این جهت است که این روز بسیار خاص و شگفت انگیز است. کاملا حال و هوای یک یلدای سنتی را کنار خانواده دارد. با نوای گیتار الکتریک و تنظیمی مدرن آهنگ «یلدا» حال و هوای خاصی میان آهنگهای مناسب شب یلدا دارد. از آن قطعاتی که میتوانید سر سفره یلدا کنار خانواده گوش بدهید و لذت ببرید. بنا به درخواست مکرر شما عزیزان ما گلچینی از آهنگ های جدید وشاد عروسی را برای شما همراهان عزیز فراهم کرده ایم دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی شاد … دمو آهنگ قرار گرفت… افشین سیاهپوش از آن دسته خوانندگانی بود که در فضای مجازی کارش بیشتر گرفت.



هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اهنگ جدید پاپ وب سایت خود باشید.

No comments:

Post a Comment

شرکت نوین پارت سان آپادانا - نیمسکو

درباره ما بیشتر بدانید!​ شرکت نوین پارت سان آپادانا با نام تجاری *نیمسکو* تامین کننده انواع محصولات اتوماسیون صنعتی ، تجهیزات مکانیکی و اتوم...