Tuesday, December 21, 2021

دانلود آهنگ شاد عروسی 2021 / آهنگ های شاد تالار عروسی جدید و قدیمی 1400

این که من عاشقتم! یه جوری عاشقتم که همه رو کرده کلافه! همه جوره هستی با صفا؛ داری واسم حکمِ طلا! او با بزرگان موسیقی ایران مثل بابک بیات، شاهین فرهت و ناصر چشمآذر همکاری داشته است. او با سالار عقیلی و همایون شجریان همکاری کرده و قطعات و آلبومهای سولوی خودش هم شهرت زیادی دارند. اما خب کسانی هستند که شب یلدا دوست دارند آهنگهای غمگین بشنوند و در این صورت قاعدتا میشود این آهنگ رضا صادقی را به آن پیشنهاد کرد. ترانههای فولکلور تهرانی که ریتمی شاد دارند و سابقا در مهمانیها از آنها استفاده میشده است. سبکی که از ترانههای عامیانهی تهرانی یا به عبارتی طهرونی قدیم در آن استفاده میشود و ساز ضرب مهمترین نقش را در موسیقیاش دارد. ناز و ادایت شده امروزه ضرب المثل… آهنگ «شب یلدا» با وجود حزنی که دارد به خاطر ترانه زیبا و ملایم عاشقانهاش جزو محبوبترین قطعات شب یلدایی است. قطعهای که ترانهاش به زبان ساده برای بچهها میگوید که شب یلدا چه ویژگیهایی دارد.


پر از شور و شادی برای روزهای سرد زمستان.

طرفدار رضا صادقی نیستم ولی قطعه خوبی است و به خصوص تنظیم خوبی دارد. ویژگی قطعه «شب طولانی» تنظیم خوب، ترانه دوستداشتنی و شیرین و ریتم ملایم و در عین حال شادش است که از سازبندی گرفته تا همه جزییاتش با شب یلدا هماهنگی دارد. این شروع ترانهای بود که از شب یلدای سال گذشته بر سر زبانها افتاد. اولینبار مرتضی احمدی سال ۱۳۴۹ در فیلم حسن کچل علی حاتمی ترانهی تیتراژ آن فیلم را به این صورت خوانده بود. موسیقی را زیر نظر حمید دیبازر به صورت تئوریک خوانده و به همین دلیل هم جزو خوانندگانی است که کمغلط میخوانند و حتی در کنسرتهایش به ندرت صدایش فالش میشود. شادی تنها انجام عمل و یا فعالیتی نیست بلکه حتی با شنیدن یک ریتم نیز انسان می تواند به کلی شادی را بدست آورده و لذت ببرد. پر از شور و شادی برای روزهای سرد زمستان. غم ها را برای لحظه ای فراموش کنید به سمت گوشی خود رفت و با این پلی لیست فاز خوب را بدست بیاورید. او یکی از بهترین خوانندگان پاپ ایران است که با خیال راحت میشود شنیدن ترانههایش را توصیه کرد. از او هفت آلبوم تاکنون منتشر شده و «یلدا» جزو تکآهنگهایش است که جدا از آلبوم منتشر کرده.


همه چیزش خیلی ساده است و برای شنیدن در جمع دوستان و خانواده پای سفره یلدا میتواند گزینهای باشد. از آن قطعاتی که میتوانید سر سفره یلدا کنار خانواده گوش بدهید و لذت ببرید. کاملا حال و هوای یک یلدای سنتی را کنار خانواده دارد. شهاب حسینی و امین زندگانی را به عنوان بازیگر میشناسید و امیرحسین مدرس را به عنوان مجری است ولی شاید برایتان جالب باشد که این سه نفر کنار هم سالها پیش با گروه «سون» یک قطعه به نام یلدا ضبط کردهاند که گوش دادنش در شب یلدا خالی از لطف نیست. سال ۱۳۹۵ مهدی مجتبایی اولین آلبوم رسمیاش را با نام «خطای دید» به همراه گروه «۴۰۴» منتشر کرد. مجموعه داستان کوتاه نوشته، فیلم کوتاه ساخته و سال ۱۳۸۰ به عضویت گروه کر دانشگاه تربیت مدرس درآمد. اولین آلبوم حمید حامی به آهنگسازی غلامعلی چراغعلی سال ۱۳۷۹ منتشر شد. به من که فکر میکنی از خوشی دانلود آهنگ جدید خوانندگان ایرانی خارج از کشور 1400 میمیرم… شاخه گل من نیومد… من تو رو میخوام؛ کوتاه که نمیام! برای دانلود اهنگ جدیدشادرقص می توانید از فهرست آهنگ شاد که در اینجا برای شما تهیه کرده ایم استفاده نمایید.

آهنگ جدید شاد

This was cre ated  wi th G᠎SA Con᠎tent G enerat᠎or D​emoversion​.


به نظر میرسد مهدی مجتبایی فرمولش را خوب بلد است.

یک آهنگ دقیقا چطور هیت میشود؟ با ریتم عالی، ملودی ساده در حد یک میزان که در طول قطعه تکرار میشود اما بسیار هماهنگ با حال و هوای کودکانه. به عنوان یک ترانه کودکانه همه امتیازهای آهنگ جدید مثبت را میگیرد. ترانههای این آلبوم به شدت مورد استقبال قرار گرفتند اما ترانه آخری که افشین مقدم میخواست برای این آلبوم بخواند نیمهکاره ماند چون مقدم در یک تصادف رانندگی از دنیا رفت. به نظر میرسد مهدی مجتبایی فرمولش را خوب بلد است. با ترانهای ساده و ملودی ملایم و تنظیم خوب. ملودی پیچیدهای ندارد اما سازبندی و تنظیم خیلی خوبی دارد. پویان اعتصامی کار تنظیم قطعه را انجام داده است. سازبندی سنتی و تحریرهای محمد معتمدی «یلدا» را تبدیل به قطعهای دلنشین کرده است که میتوان آن را بارها گوش داد. پا به پای کرشمه هات اومدیم از اون سر شیراز! به اون دیوونه وابستگی دارم! حال دیوونه بودن مریضت کنه! هرکی هرکاری کنه بهت نرسم؛ نتیجه برعکسه!



اهنگ های جدید

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آهنگ جدید 2020 صوتی لطفا از صفحه ما بخواهید.

No comments:

Post a Comment

شرکت نوین پارت سان آپادانا - نیمسکو

درباره ما بیشتر بدانید!​ شرکت نوین پارت سان آپادانا با نام تجاری *نیمسکو* تامین کننده انواع محصولات اتوماسیون صنعتی ، تجهیزات مکانیکی و اتوم...